Hvis din forretning ej har et par navneskilte, kan du sagtens sige farvel til overskud

Vi modtog i går de moderne fantastiske navneskilte, selskabet fik valgt. Til sidst kom øjeblikket! 2 former for navneskilte fik jeg selv: det ene i aluminium til at have stående ved min computer, og et andet fremstillet af papir, som kan klipses på en sweater. Mine navneskilte blev meget smukke, samt det udstråler bestemt professionalitet. Nu mener jeg ganske rigtigt, at vi fandt vejen til overskud.

En kæmpemæssig forandring har købet af navneskilte gjort for arbejdsmoralen. Det meste er blevet noget mere seriøst, og vi kan tilmed mærke på kollegaerne, at når de får et topmoderne navneskilt placeret foran sig, kommer arbejdsmoralen fuldstændig op i skyerne. Vi fik oveni navneskilte til medarbejderne også navneskilte til vores restaurant, så folk faktisk får at vide, hvad i alverden der serveres.

Navneskilte kan man jo få i både plast & rustfrit stål, og begge typer fremstilles tilsat magneter eller nål til uniformen eller en flot fod i træ til et bord. I forhold til papir eller plastik får navneskilte bestående af aluminium mere begrænsede designvalg, så derfor er her meget få valg, når man bruger dem, forestiller en del folk sig. Glædeligvis er der fremstillet nye metoder mht. gravering, som betyder, at det gøres lige så problemfrit som at tegne på plast.

Rigtigt nok er omkostningerne mere overkommelige med navneskilte af plastik samt lamineret pap, men din facade udadtil giver et vigtigt element hos investorer, og dette område skal virksomheden sjældent spare penge på.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>